* Vrf känslor?

NEEE! ffs. inga känslor här ej :/ pallar bara ej de mer nu . Ska vara singel, ha kul.. må bra ! ♥ Men klart att man skall få känslor för nån ? kan verkligen nt .. men förlåt kan ej förhållande mer! Alla är så falsk ida så de är sjukt :o pallar ej de mer. Kan ej lita på killar mer.. mer än de som är mina vänner & står mej näta ! INGA ANDRA & så e de nu pga massa killar som lekt med mina känslor.. jävla skit är de. Men mitt liv går vidare med eller utan killar :) ♥ Är som gladast nu iaf! mer än att dessa känslor kom tbx ;d säger ej att du är en sådan person .. men har svårt för känslor nu .. känns meningslöst nu.. Ja är ej perfekt. Jag har mina problem inom förhållande ;o jag vet sj. vad de är för problem .. men ändå händer de aldrig att jag fixa de :/ .. tyvär! så har bara mej sj. att skylla på med .. ibland iaf ♥ Menmen .. inget intressant mer än att jag är;
 Envis !
 Blir sur om jag ej får som jag vill !

 Är killen svartsjuk blir jag de med ! :s
 Klarar ej av tjejer ibland ! :o

Aja.. nt mer med de än att jag bara måste glömma detta från & med nu ;) bort med känlsorna :D ♥ kmr ändå ej funka t slut :o haha :) ♥


Kommentarer
Postat av: robin

tråkigt att du känner så :/

2010-06-10 @ 23:12:51
Postat av: Jonte

de löser sig :) lover :D <3 finns! <3 puss

2010-06-10 @ 23:17:27
Postat av: guatav

tummen upp :D <3

2010-06-10 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0