* Dagen's hiss!


28.000 besökare har jag J U S T N U ! På bloggen. Känns så kul att det går så bra med denna bloggen.. mkt bättre än vad det gjorde med den andra. Fast har ändrat en hel del i denna. Saker som gjort att bloggen har blivit SÅÅÅ mkt bättre! Man kan ju bara kolla på hur jag skrev förr.. man fatta ej ett skit :o eller jo man fattade, men det var jobbigt & segt att läsa alla konstiga ord, som jag själv hittat på osv. (Y) Men på 5 månader är jag väldigt glad att det är mer än 28.000 personer i världen som har besökt den. Det är rätt många ändå ! :) Sedan går ju bara statestiken upp ! & det G I L L A R J A G (Y) Fortsätt så allihop! Så kmr det bli bra & bättre !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0