* Löshår 800kr !

Säljer mitt löshår pga. jag har lika långt hår som mitt löshår! & då känns det som jag ej har användning utav det mer.

Löshåret är svart, & går att färga till vilken färg man vill! Precis som sitt egna hår.
Håret är 100% äkta hår! (köpt på beauty of hair i Hbg)& behövs ej speciella borste för att kamma.
Håret går att platta,locka & allt!
Längd: 50-55cm
Clips! 10st.
Ej slitet & har bara använt det i drygt 1 år själv.
Håret skickas direkt efter att pengarna har kommit in på mitt kort!
Fraken disskuteras med köparen!
Rakt hår.! men man kan locka, våga osv. som vanligt hår.
Priset KAN disskuteras med.

Undrar ni någon mer? bara till att kommentera nedan..
Om ni är intresserade så kan ni kontakta mej på: [email protected]

Bild: (ej plattat på bilden, men är platt i sej själv.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0