* Dagen's diss!



Imorgon är det fredag & än har jag ej hittat någon bra fest i öa! Vet
andra fester. Men såklart skulle det helst vara i öa, om Rebecca
skulle orkar festa :s låter konstigt jag vet.. men tror hon skulle med
då iaf!
Måste hitta fest ikvl! Orkar ej leta/hitta i sista sek. För då blir det
aldrig av ;o


Sedan en annan sak är att jag ej kan rida imorgon eftersom jag är
så förkyld som jag är, så är det ej bra för mej att rida! Men har
fixat det iaf! :)
Men lite segt att man mår så sjukt dåligt efter att man har redit &
sedan efteråt .. fy f*n asså! Man mår nt alls bra, kan jag säga! ;o
&&
Hatar denna j*vla förkylning som jag fått! Aldrig varit såhär förkyld
i hela mitt liv. Snyter mej 24/7 & det är sjukt.. kan ens nt ta bussen
på morgonen utan att min j*vla näsa skall rinna.. äckligt! & hur kul
är det att snyta sej bland 50pers? kanske överdrivet men en hel
full buss iaf.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0