* Hej alla.


Sitter man hemma hos Emelie, igen ;) ♥ . Fick precis ett samtal som
jag lika gärna kunde struntat i! Men är ej sådan person, så svara & fick
veta 2 saker som jag verkligen ej ville! Ang ridningen. Men men.. jag
får rida andra dagar nästa vecka iaf.. irriterad jag blev nu.!

Idag skall jag vara med Emelie, senare ikvl när dem käkat upp skall
vi till Familia - Gina ! Dem har typ tjejkväll där, typ rabatter osv. :)
Med emelie & erika asså.
 
Senare ikvl skall jag hem, duscha & sådant. Planera lite inför imorgon'
så vi slipper kolla & göra det imorgon. Efter det skall jag faktist fixa
mina naglar osv.
Sen händer det nog ej så mkt mer.
Har mer tid ikvl för att blogga. Så bloggar när jag är hemma igen :).

PUSS.! ♥

Kommentarer
Postat av: :)

Hej :) ja den svarta klänningen finns kvar. Frakten blir 36 kr :)

2010-10-28 @ 20:05:29
URL: http://solnabloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0