* Hej alla snygga. ;)


Har man prc. kommit hem från tandläkaren i Bjuv. Pga jag skulle
kolla på mitt sår liknande sak på tanköttet :)
Nu fick jag veta vad det egentligen var & det var mitt tandkött som
hade blivit inflamerat ! ;o

Så fick ngt sköljmedel som jag ska skölja såret med ! :) Så hoppas
att det blir fint & bra snart som möjligt, eftersom jag har svårt för
att käka nu :/
Men enligt tandläkaren var det bra inom ngra dagar ! :D

Idag har man bara hunnit vara i skolan & sedan till tandläkaren &
efter det hämtat min "medicin" till inflamationen. Sedan hem && käka!


Idag har jag lite att göra, sen ska jag nog vara med emelie ikvl ;) om
hon kan svara på mitt sms :$ ♥


Hitta en bild sen i somras, prc. när jag färgat håret ;o shiiiet så rött/brunt ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0