* R'licious dissar!


åh vad jag skäms när folk är så omogna och gör bort sej totalt! I skolan, på facebook, msn överallt! Folk som går runder och stör sej på andra? hur meningslöst är nu inte det? Jag har ALDRIG gått runt och stört mej på någon annan så mycket någonsin! varför gör ni det, alla ni som gör det? .. är det inte jobbigt att hålla på att tänka på en person hela tiden, om man nu verkligen stör sej på den?.. jag tycker att om man blivit 17 år gammal så skall man i alla fall ha lite mer vätt i huvudet än en 12 åring. (?) lite dumt, för jag vet att inte alla växer upp, men man tycker det är så sjukt roligt att man ssedan skäms när någon går rund och stör sej på en annan människa utan en direkt anledning. vad är det bra för? borde det inte vara jobbigt att gå runt och störa sej på någon annan? .. jag hade inte pallat bry mej :o vad är det som verkligen gör att vissa tvunget måste störa sej på en annan människa? själv tror jag att problemet sitter i dem personer som stör sej på andra! .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0