* Bråk på Valborg! .. "KUL"

Tack vare en kille från Örkelljunga som är 92a (?) som är dum i huvudet rent ut sagt!, förstörde hela min, rebecca's, Stoffe's och Lovisas's Valborg! Jag har aldrig gillat denna killen & inte så många andra från örkelljunga iheller för han går alltid runt & spänner sej, kaxar sej som fan & tror att han kan göra & säga vad fan han än vill! Och såna människor HATAR JAG! Denna äckliga killen fick först jag stå och bråka med i typ 10min, sedan på kvällen när vi kom tbx, så stod vi och bråka med världens största idiot igen i 10-15min. Det visar ju bara vilken jävla idiot han är! GAAAH! .. han förstörde ALLT, han förstörde vår dag & faaaaaaaaan .. hatar han så jävla mkt!!!!! FUCKING äckel edvardsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0