* Felskickade sms!

Hittade lite roliga felskickade sms som folk skickat på Natta's blogg; http://nataalieskok.blogg.se/ !

Till: Min son
Sms: Om du kommer hit lite senare när barnen sover så suger jag av dig till du kommer
Svar: Inget
Förklaring: När jag inte fick något svar så tittade jag i utkorgen och såg att jag skickat till min 15 åriga son. Jag letade efter hans telefon för att radera meddelandet. När jag kom in i hans rum så låg han och tittade på telefonen.  Jag skämdes till döds

Till: Farbror
Sms: Halsbränna efter avsugning. Ett dagligt problem hehe
Svar: Oj, lite fel tror jag.
Förklaring: Åh jag skäms jag skäms jag skäms. FORTFARANDE. Detta var snart ett år sedan. Jag skulle messa en kompis.

Till: Mig från min kärlek
Sms: Hade sex med Mia nyss, men jag tänkte på dig när jag kom  Puss
Svar: Men ditt jävla äckel. Fuck off!
Förklaring: Jag lämnade den otrogna idioten väldigt fort efter detta.

Till: Min man
Sms: Rickards kuk slaknar varje gång vi ska ha sex. Vet inte vad som är felet. Jag har försökt prata med honom men han vägrar.
Svar: Vad snäll du är som snackar om det här till andra. Idiot!
Förklaring: Det var dumt av mig att berätta till andra om vårat problem men han ville ju inte prata om det. Och jag ville ha sex. Messet skulle till en väldigt nära vän.

Till: Chefen
Sms: Vet du vart G-punkten sitter?
Svar:  Nejdu, det har jag ingen aning om. Vi ses på 12:30 mötet.
Förklaring: Shit. Hade tänkt att skicka till en väninna. Satt på jobbet och hade lust att sjuka mig med något. Denna någon blev chefen.

Till: Min syster
Sms: Skicka en nakenbild på dig så skickar jag en på mig.
Svar: Nej det kommer inte på frågan
Förklaring: Skickade till storesyrran som måste fått en chock av mitt sms. Det var menat till en tjej jag nyligen träffat

Till: Karin gammalt ragg
Sms: Jag satt på Karin i går igen på fyllan. Hon ser ut som en trädgårdsräfsa i käften. Vilka jävla tänder.
Svar: Och din kuk som en liten cykelventil. Grattis
Förklaring: Jävlar vad taskig jag kände mig. Det var ju inte meningen att vara dum. jag skulle vara lite rolig för min polare

Till: Mig
Sms: Snälla. Är hos Smilla och skitkorvarna flyter!!! Det går INTE att spola. Gör nånting!!!
Svar: Haha, jag kommer, det är lugnt
Förklaring: Fick det här sjuka smset av en kille som var hemma hos mig. Han bajsade men det gick inte att spola. Ingen fara med det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0