* Fett stor diss för spotify!


Måste dissa spotify's dumma regler en gång till! Min har redan börjat att räkna timmar, & det märkt jag igår kväll. Jag har bara 8 timmar kvar! ;( Så knappt någon ide för mej att sitta & lyssna på min spotify i alla fall. Fy fan vad jag verkligen hatar att det skall kosta för att använda spotify.. man behöver ju inte men då kan man bara lyssna på låtarna 5ggr & hur bra är nu det? jag lyssnar på min spotify varje dag nästan & dem 5 gångerna kommer att försvinna lika snabbt igen! ;s

Nu sitter man inne på Stoffe's spotify och lyssnar på min lista som lagt kopierat till honoms. Men det är så störigt, för jag vill ha min egna spotify ;(

ett alternativ är att ha samma spotify som Stoffe för han har premium. Men jag vill ha en egen.. men vill ej betala för skiten!! gaah, beslutsångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0