* Bål med hallon & blåbär


För en vecka sedan (och en dag) så hade jag och min sambo inflyttningsfest för oss i vårt hus. vi beslutade oss för att ta och fixa något gott bål att bjuda på. Det är inte alltid så lätt att hitta något enkelt och snabbt bål kanske? Så vi bestämde oss för att hitta på ett eget som vi tyckte verka vara gott :) 
Självklart tyckte alla som smakade om det och tog slut rätt snabbt. Så jag tänkte dela med mig av vårt super goda och enkla recept på vårt bål! 

Vodka (du väljer själv hur mycket du vill ha i)
Smultronläsk. 
Färka hallon och blåbär.
Isbitar.

Jag skriver ej ut hur mycket ni ska ha av varje, för det är ju upp till var och en :)
Man får helt enkelt provsmaka själv först!
Ett tips är att man kanske inte har för mycket vodka, för det är inte alla som tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0