* Mina drömmar.

Alla har vi väl våran drömmar om saker och ting?
Vilka drömmar har du?

Jag tänkte berätta några drömmar som jag haft mer eller mindre under den tiden som jag kan minnas..

Jag har alltid drömt om att starta ett eget företag.
Jag har alltid drömt om att bo i en storstad, som t.ex. London.
Jag har alltid drömt om att bo utomlands i några år.
Jag har alltid drömt om att bo på en hästgård.
Jag har alltid drömt om att pierca tungan.
Jag har alltid drömt om att bli modell under en tid. (har faktist sökt jobb inom det för någon vecka sen, inne i Ängelholm.)



Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Det är alltid bra att drömma och försöka förverkliga sina drömmar:)

2012-01-04 @ 18:22:25
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0