* Hej alla bloggläsare :)


Sitter jag på mitt kontor och tar det lugnt. Väntar på att få ett sms
från pojkvännen så att jag kan börja laga mat till oss :)

Idag har det ej hänt så mycket! Mest tagit det lugnt, efter en fullspäckad
helg, & lite sömn. 

Fredags
Don't remember :$

Lördags
- Danskurs med 'Linus' 3h.
- Fest i Gbg.

Söndags
- Danskurs med 'Linus' i 3h.
- Umgås med Linus tills min pojkväns träning börja.
Dock sov vi de flesta timmarna hos Linus.. eftersom alla 3 var trötta efter
en fullspäckad helg.

Senare idag skall vi iväg och göra lite ärende, bland annat hämta min
iphone som har kommit tillbaka från 'lagning'. 
Innan dagen tar slut har jag planerat att se en kärlekskomedi med
pojkvännen, om han är sugen på det! :)

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0